Ата-аналарға - Алматы қаласы Білім басқармасының №150 бөбекжай-балабақшасы КМҚК http://150.almatybala.kz/ ru Ата-аналарға - Алматы қаласы Білім басқармасының №150 бөбекжай-балабақшасы КМҚК DataLife Engine Ата-аналарға! http://150.almatybala.kz/67-ata-analara.html http://150.almatybala.kz/67-ata-analara.html
]]>
]]>
admin Thu, 08 Feb 2018 02:24:11 +0600
КП "Алғашқы қабылдау" http://150.almatybala.kz/45-kp-alashy-abyldau.html http://150.almatybala.kz/45-kp-alashy-abyldau.html

Алғашқы қабылдау

Өтілу түрі: ата-аналар жиналысы

Мерзімі:

Мақсаты: ата-аналарды кеңес беру орталығы жұмысымен таныстыру

Міндеттері:

·Кенес беру орталығының мақсат-міндеттерімен таныстыру

·Кеңес беру орталығының жұмыс жоспаымен таныстыру

·Баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру

·Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты одан әрі жетілдіру.

Ата –аналарға арналған кеңес беру орталығының мақсаттары:

·Жан-жақты көмекті ата-аналарға (жеке тұлға ) мектепке дейінгі ұйымға бармайтын баланың дамуына жағдай жасау.

·Кеңес бөлімінің көмегі – ата-аналарға (заңды тұлғаға),мектепке дейінгі ұйымға бармайтын бала тәрбиесіне арналған әр түрлі сұрақтарға жауап беру.

·Мектеп жасына дейінгі балабақшаға бармайтын балаға социалды көмек көрсету.

·Мектепке дейінгі білім беру ұйымына бармайтын,мектеп жасына дейінгі балаларға ,әр түрлі ауытқулары бар балалардың физикалық,психологиялық,әлеуметтік дамуындағы профилактикасын жүргізу.

·Барлық білім беру ұйымдарымен бірлесе отырып,ортақ білім беру бағдарламасы мен мектепке дейінгі ұйымда басқада әлеуметтік ұйымдар,медициналық қолдау балаларға және ата-аналарға (заңды тұлғаға).

·Айырыптану,диагностикалау арқылы балаларды,әр түрлі кедергі жағдайлардан сақтап қалу мақсатында кедергілердің алдын алу.

Кеңес беру орталығының міндеті :

·Әлеуметтік жағдайы қиын отбасындағы балаларға педагогикалық-психологиялық қызмет көрсету;

·Отбасындағы ата-ананың бала тәрбиесіндегі педагогикалық білімін зерттеу;

·Баланың жасына сәйкес дамытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарға бағыт беру;

·Тілінің дамуында мүкістігі бар балаларды бақылап,зерттеу жүргізу;

·Ата-аналарға бала тілін дамытудың жолдары, әдістері туралы білім беру;

·Сөйлеу техникасына арналған «Тілдік жаттығу» педагогикалық оқулар ұйымдастыру;

·Баламен психологиялық зерттеу жүргізіп,диагностикалау;

·Жұмыс жүргізіліп,бақыланған,зерттелген баламен психологиялық профилактика жүргізу;

Кеңес беру орталығында ата аналар мен балаларға кеңес беру мақсатында әлеуметтік педагог, психолог маманы кабинеті және логопед маманы кабинеттері бар.Кеңес беру орны мамандары бекітілген жұмыс кестесі бойынша жұмыс жасайды. ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көрсетілгендей:

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтін отбасыларға көмек көрсетуде қол жетімділікті нығайту мақсатында бірқатар жұмыстар жүргізілді.

2016-2017 оқу жылында кеңес беру пункті мамандарымен бірлесе отырып жылдық жоспар құрылып, оқу жылына кеңес беру пункті мамандарының үш отырысы жоспарлы өткізілді.

Кеңес беру пункті жұмысы төрт бағытты қамтуға арналған:

- Педагогтармен

- Балалармен

- Ата -аналармен

- Осы ауданда тұратын балалар мен ата- аналарға кеңес беру.

Тәрбиешілер, психолог мамандары тарапынан ата-аналарға балаларды мектепке қалай дайындау керектігі жөнінде «Баланың қырсықтығы мен қыңырлығы», «Қорқыныш пен үрейден қалай арылуға болады?», «Баланың тілін дамытуға қалай көмектесу керек?», «Бала қандай ойыншықтармен ойнау қажет?», «Отбасының бала дамуына әсері» атты тақырыптарында кеңестер беріліп, экспресс-сауалнамалар, тренингтер, тесттер жүргізіліп зерттеледі.

Зерттеу мақсатында:

-Мектепке бармайтын балалар саны;

-Балалардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік психологиялық анамнезі;

-Кеңес беру орны туралы мағлұмат беріледі.

Кеңес беру орталығында:

-Әлеуметтік жағдайы қиын отбасындағы балаларға педагогикалық – психологиялық қызмет көрсету;

-Отбасындағы ата-ананың бала тәрбиесіндегі педагогикалық білімін зерттеу;

-Баланың жасына сәйкес дамытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарға бағыт беру;

-Тілінің дамуында мүкістігі бар балаларды бақылап, зерттеу жүргізу;

-Ата-аналарға бала тілін дамытудың жолдары, әдістері туралы білім беру;

-Сөйлеу техникасына арналған «Тілдік жаттығу» педагогикалық оқулар ұйымдастыру;

-Баламен психологиялық зерттеу жүргізіп, диагностикалау;

-Жұмыс жүргізіліп, бақыланған, зерттелген баламен псизхологиялық профилактика жүргізу:

Баяндама

Баланың ақыл – ой дамуындағы ойынның алатын орны.

 

"Ойынсыз толық ой-өрісінің дамуы жоқ және болуы мүмкін емес. Ойын – бұл өте үлкен жарық тезе, сол арқылы балаланың рухани дүниесіне түсініктердің енуі. Ойынсыз толық ақыл –ой дамуының болуы мүмкін емес. Ойын –бұл үлкен жарық терезе, сол арқылы баланың мәдени әлеміне ұғымдар мен түсініктер легі енеді. Ойын – еңбексүйгіштік пен ынталылықты жағатын сәуле. ”

В.А. Сухомлинский.

Мектепке дейінгі жаста кішкентай баланың өмірінде ойын маңызды орын алады. Балаларда ойын қажеттілігі мектептегі бірінші жылдары да сақталады және маңызды орын алады. Ойында шынайы өмір көріністері, уақытпен, аумақтан көрсетілмейді. Балалар – бүгінгі мен келешекті құрушылар. Ойынның кереметтілігі осында. Әр қоғам дамуының кезеңіне балалар халықпен бірге өмір сүреді. Бірақ та қоршаған орта балаға басқаша көрінеді, үлкендерге қарағанда. Бала – «Жаңашыл», ол үшін бәрі жаңалыққа толы.

Ойында балаға үлкендерге бұрыннан таныс жайларды жаңалық ретінде көрсетеді. Балалар ойында ойнаудан басқа өзгеше ойларды ойламайды.

"Ойын, бұл өсіп келе жатқан бала ағзасының қажеттілігі.О йында баланың физикалық күші дамиды, қолы қатаяды, көзі өткір, жинақылық, тапқырлық, қасиеттері дамиды»-, деп танымал кеңес педагогі Н.К.Крупская жазған. Ол сонымен қатар ойын кезінде әсерлермен, көріністердің кеңею, балалардың өмірге енуі, ойынның шындықпен, өмірмен байланысын көрсетті.

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын маңызды орын алады: ойын олар үшін – сабақ, ойын олар үшін – еңбек, ойын олар үшін – тәрбиелеудің қатал түрі. Ойын мектеп жасына дейінгі балалар үшін – қоршаған ортаны танудың тәсілі.

Мектептегі балалардың ойынға деген қажеттілігі мен ойынауға деген тілектерін белгілі бір білім тапсырмаларын шешу мақсатына қарай бағыттау керек. Ойын егерде толық педаогогикалық үрдіске қосылатын болса, онда ол тәрбиелеу құралы болып табылады. Ойын арқылы, ойынды балалар өмірінде ұйымдастыра отыра тәрбиеші бала тұлғасының жан –жақты дамуына әсер етеді: сезіміне, танымына, еркіне және тәртібіне толықтай.

Ойын барысында бала жаңа білім, білік, дағдыны меңгереді. Қабылдау, назар, ес, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналаған ойындар толықтай мектепке дейінгі жастағы баланың ақыл ой-өрісінің дамуына бағытталған. Ақыл ой-өрісін тәрбиелеу және интеллекті дамытуда математика ерекше орын алады. Қазіргі таңда, компьютер кезеңінде «Әр адам математик бола алмайды» деген ұғым, көзқарас ескірді.

Бүгін, ал келешекте тіптен математика әр түрлі мамандық иелерінің көп бөлігіне қажет болады. Математикада балаларды ерте жастан оқыту үрдісінде ойлауын дамыту үшін үлкен мүмкіндіктер еңгізілген.

 

 

 

Қорытынды:

Ата-аналарға кенес беру орталығының мақсат-міндеттері мен жұмыс жүйесімен танысты. Сондай-ақ, кеңес беру орталығының жұмыс жоспарымен таныстырылды. Ата-аналарға баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру жөнінде кеңестер баяндалды. Ата-аналарда

Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты одан әрі жетілдіру жөнінде ұсыныстар айтылды.

]]>

Алғашқы қабылдау

Өтілу түрі: ата-аналар жиналысы

Мерзімі:

Мақсаты: ата-аналарды кеңес беру орталығы жұмысымен таныстыру

Міндеттері:

·Кенес беру орталығының мақсат-міндеттерімен таныстыру

·Кеңес беру орталығының жұмыс жоспаымен таныстыру

·Баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру

·Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты одан әрі жетілдіру.

Ата –аналарға арналған кеңес беру орталығының мақсаттары:

·Жан-жақты көмекті ата-аналарға (жеке тұлға ) мектепке дейінгі ұйымға бармайтын баланың дамуына жағдай жасау.

·Кеңес бөлімінің көмегі – ата-аналарға (заңды тұлғаға),мектепке дейінгі ұйымға бармайтын бала тәрбиесіне арналған әр түрлі сұрақтарға жауап беру.

·Мектеп жасына дейінгі балабақшаға бармайтын балаға социалды көмек көрсету.

·Мектепке дейінгі білім беру ұйымына бармайтын,мектеп жасына дейінгі балаларға ,әр түрлі ауытқулары бар балалардың физикалық,психологиялық,әлеуметтік дамуындағы профилактикасын жүргізу.

·Барлық білім беру ұйымдарымен бірлесе отырып,ортақ білім беру бағдарламасы мен мектепке дейінгі ұйымда басқада әлеуметтік ұйымдар,медициналық қолдау балаларға және ата-аналарға (заңды тұлғаға).

·Айырыптану,диагностикалау арқылы балаларды,әр түрлі кедергі жағдайлардан сақтап қалу мақсатында кедергілердің алдын алу.

Кеңес беру орталығының міндеті :

·Әлеуметтік жағдайы қиын отбасындағы балаларға педагогикалық-психологиялық қызмет көрсету;

·Отбасындағы ата-ананың бала тәрбиесіндегі педагогикалық білімін зерттеу;

·Баланың жасына сәйкес дамытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарға бағыт беру;

·Тілінің дамуында мүкістігі бар балаларды бақылап,зерттеу жүргізу;

·Ата-аналарға бала тілін дамытудың жолдары, әдістері туралы білім беру;

·Сөйлеу техникасына арналған «Тілдік жаттығу» педагогикалық оқулар ұйымдастыру;

·Баламен психологиялық зерттеу жүргізіп,диагностикалау;

·Жұмыс жүргізіліп,бақыланған,зерттелген баламен психологиялық профилактика жүргізу;

Кеңес беру орталығында ата аналар мен балаларға кеңес беру мақсатында әлеуметтік педагог, психолог маманы кабинеті және логопед маманы кабинеттері бар.Кеңес беру орны мамандары бекітілген жұмыс кестесі бойынша жұмыс жасайды. ҚР мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көрсетілгендей:

Мектепке дейінгі білім беру ұйымдарын сақтау және дамыту қажеттілігін мектепке дейінгі білім беру қызметіне балаларды отбасы жағдайында тәрбиелейтін отбасыларға көмек көрсетуде қол жетімділікті нығайту мақсатында бірқатар жұмыстар жүргізілді.

2016-2017 оқу жылында кеңес беру пункті мамандарымен бірлесе отырып жылдық жоспар құрылып, оқу жылына кеңес беру пункті мамандарының үш отырысы жоспарлы өткізілді.

Кеңес беру пункті жұмысы төрт бағытты қамтуға арналған:

- Педагогтармен

- Балалармен

- Ата -аналармен

- Осы ауданда тұратын балалар мен ата- аналарға кеңес беру.

Тәрбиешілер, психолог мамандары тарапынан ата-аналарға балаларды мектепке қалай дайындау керектігі жөнінде «Баланың қырсықтығы мен қыңырлығы», «Қорқыныш пен үрейден қалай арылуға болады?», «Баланың тілін дамытуға қалай көмектесу керек?», «Бала қандай ойыншықтармен ойнау қажет?», «Отбасының бала дамуына әсері» атты тақырыптарында кеңестер беріліп, экспресс-сауалнамалар, тренингтер, тесттер жүргізіліп зерттеледі.

Зерттеу мақсатында:

-Мектепке бармайтын балалар саны;

-Балалардың тұрмыс жағдайын және әлеуметтік психологиялық анамнезі;

-Кеңес беру орны туралы мағлұмат беріледі.

Кеңес беру орталығында:

-Әлеуметтік жағдайы қиын отбасындағы балаларға педагогикалық – психологиялық қызмет көрсету;

-Отбасындағы ата-ананың бала тәрбиесіндегі педагогикалық білімін зерттеу;

-Баланың жасына сәйкес дамытудың ерекшеліктері туралы ата-аналарға бағыт беру;

-Тілінің дамуында мүкістігі бар балаларды бақылап, зерттеу жүргізу;

-Ата-аналарға бала тілін дамытудың жолдары, әдістері туралы білім беру;

-Сөйлеу техникасына арналған «Тілдік жаттығу» педагогикалық оқулар ұйымдастыру;

-Баламен психологиялық зерттеу жүргізіп, диагностикалау;

-Жұмыс жүргізіліп, бақыланған, зерттелген баламен псизхологиялық профилактика жүргізу:

Баяндама

Баланың ақыл – ой дамуындағы ойынның алатын орны.

 

"Ойынсыз толық ой-өрісінің дамуы жоқ және болуы мүмкін емес. Ойын – бұл өте үлкен жарық тезе, сол арқылы балаланың рухани дүниесіне түсініктердің енуі. Ойынсыз толық ақыл –ой дамуының болуы мүмкін емес. Ойын –бұл үлкен жарық терезе, сол арқылы баланың мәдени әлеміне ұғымдар мен түсініктер легі енеді. Ойын – еңбексүйгіштік пен ынталылықты жағатын сәуле. ”

В.А. Сухомлинский.

Мектепке дейінгі жаста кішкентай баланың өмірінде ойын маңызды орын алады. Балаларда ойын қажеттілігі мектептегі бірінші жылдары да сақталады және маңызды орын алады. Ойында шынайы өмір көріністері, уақытпен, аумақтан көрсетілмейді. Балалар – бүгінгі мен келешекті құрушылар. Ойынның кереметтілігі осында. Әр қоғам дамуының кезеңіне балалар халықпен бірге өмір сүреді. Бірақ та қоршаған орта балаға басқаша көрінеді, үлкендерге қарағанда. Бала – «Жаңашыл», ол үшін бәрі жаңалыққа толы.

Ойында балаға үлкендерге бұрыннан таныс жайларды жаңалық ретінде көрсетеді. Балалар ойында ойнаудан басқа өзгеше ойларды ойламайды.

"Ойын, бұл өсіп келе жатқан бала ағзасының қажеттілігі.О йында баланың физикалық күші дамиды, қолы қатаяды, көзі өткір, жинақылық, тапқырлық, қасиеттері дамиды»-, деп танымал кеңес педагогі Н.К.Крупская жазған. Ол сонымен қатар ойын кезінде әсерлермен, көріністердің кеңею, балалардың өмірге енуі, ойынның шындықпен, өмірмен байланысын көрсетті.

Мектеп жасына дейінгі балалар үшін ойын маңызды орын алады: ойын олар үшін – сабақ, ойын олар үшін – еңбек, ойын олар үшін – тәрбиелеудің қатал түрі. Ойын мектеп жасына дейінгі балалар үшін – қоршаған ортаны танудың тәсілі.

Мектептегі балалардың ойынға деген қажеттілігі мен ойынауға деген тілектерін белгілі бір білім тапсырмаларын шешу мақсатына қарай бағыттау керек. Ойын егерде толық педаогогикалық үрдіске қосылатын болса, онда ол тәрбиелеу құралы болып табылады. Ойын арқылы, ойынды балалар өмірінде ұйымдастыра отыра тәрбиеші бала тұлғасының жан –жақты дамуына әсер етеді: сезіміне, танымына, еркіне және тәртібіне толықтай.

Ойын барысында бала жаңа білім, білік, дағдыны меңгереді. Қабылдау, назар, ес, ойлау, шығармашылық қабілеттерін дамытуға арналаған ойындар толықтай мектепке дейінгі жастағы баланың ақыл ой-өрісінің дамуына бағытталған. Ақыл ой-өрісін тәрбиелеу және интеллекті дамытуда математика ерекше орын алады. Қазіргі таңда, компьютер кезеңінде «Әр адам математик бола алмайды» деген ұғым, көзқарас ескірді.

Бүгін, ал келешекте тіптен математика әр түрлі мамандық иелерінің көп бөлігіне қажет болады. Математикада балаларды ерте жастан оқыту үрдісінде ойлауын дамыту үшін үлкен мүмкіндіктер еңгізілген.

 

 

 

Қорытынды:

Ата-аналарға кенес беру орталығының мақсат-міндеттері мен жұмыс жүйесімен танысты. Сондай-ақ, кеңес беру орталығының жұмыс жоспарымен таныстырылды. Ата-аналарға баланың дамуына ата-ананың белсенділігін арттыру жөнінде кеңестер баяндалды. Ата-аналарда

Психологиялық-әлеуметтік жағдайына көмек көрсетудегі басқарушылықты одан әрі жетілдіру жөнінде ұсыныстар айтылды.

]]>
admin Wed, 02 Nov 2016 23:22:50 +0600
Кеңес беру орталығының жұмыс жоспары http://150.almatybala.kz/44-kees-beru-ortalyyny-zhmys-zhospary.html http://150.almatybala.kz/44-kees-beru-ortalyyny-zhmys-zhospary.html  

КМҚК №150 бөбекжай-балабақшасының құрылған кеңес пунктінің (КП)

жұмыс жоспары

 

 

1. КМҚК №150 б/б кеңес пункті (КП) 01.09.2016 жылдан бастап құрылды, Алматы қаласы, Алатау ауданы, Ақкент 19а КМҚК №150 б/б орналасқан. Жұмыс уақыты дүйсенбі-жұма күндері, сағат 8.00-ден 17.00-ге дейін. Кеңес пунктінде жұмыс істейтін мамандар: педагог-психолог, музыка жетекшілері, дене тәрбиесі жетекшісі, тәрбиешілер.

2. КП жұмыс жоспары келесі бағытта атқарылады:

 

Тақырыптық бөлімдер

Мазмұны

Жауапты

Қабылдау күндері

1

«Анықтамалық бюро»

 

әдіскердің кеңестері (құқықтары мен міндеттері, ережелер мен талаптар және басқалар жайлы)

әдіскер-Әлімбек М.Д.

сейсенбі-бейсенбі

2

«Психология патшалығы»

 

Ата-аналарға кеңес, диагностика, тренинг, семинар, дөңгелек үстел т.б.

Психолог- Тойшыбай Ә.Б.

сәрсенбі-жұма

3

«Денсаулық әліппесі»

 

Шынықтыру шаралары жайлы кеңестер, біріккен іс-шаралар, т.б.

Мейірбике-Умирбаева М.М.

 

дүйсенбі

4.

«Музыкалық қонақжай»

 

Мерекелік іс-шаралар, ертеңгіліктер, үйірмелер, музыкалық кеңестер.

ән жетекшісі-Жұманова Ғ.С.

 

бейсенбі

5

«Педагогикалық мозайка»

 

Ата-аналарға арналған дамытушы жаттығулар, кеңестер т.б.

Тәрбиешілер,

әдіскер, психолог.

жұма

6

«Келіңіз, әңгімелесейік»

 

Ата-аналардың сұрақтарына жауап беру

Барлық мамандар

күнделікті

 

3. Отбасымен жұмыс түрлері:

 

Тақырыбы

өтілу түрі

Уақыты

жауаптылар

1

Алғашқы қабылдау

 

Жалпы ата-аналар жиналысы

09.2016

Меңгеруші, әдіскер

2

Диагностикалық тексеру

сауалнама

10.2016

Педагог-психолог

3

Жеке бағдарлама бойынша

1) «Өнерлі екен он саусақ»

Бала мен отбасы шығармашылығы, кеңестер

Тоқсан сайын

Ортаңғы топ

2) «Ойын -бала өмірінің негізі»

Кеңес, біріккен іс-шаралар

Тоқсан сайын

Кіші топ

3) «Ертегілер елінде»

 

Театрлық қойылымдар

Тоқсан сайын

Ересек топ

 

4) «Әріптер мен сандар сыр шертеді»

Кеңестер, дамытушы сабақтар

Тоқсан сайын

МДТ

4

«Дені сау бала- дені сау қоғам» ата-аналардың сұрақтары бойынша

Ашық есік күндері

04.2017

Меңгеруші, мейірбике, әдіскер, тәрбиешілер.

5

Дамытушы сабақтар:

«Өз қолымызбен жасаймыз»

Ата-аналармен бірлескен жұмыс

Әр айда 1 рет

Ортаңғы топ

«Көңілді қуыршақтар»

 

Әр айда 1 рет

Ересек топ

«Музыка әлемінде»

 

Әр айда 1 рет

Кіші топ

«Көңілді әріптер»

 

Әр айда 1 рет

МДТ

«Би де билей аламыз»

 

Тоқсан сайын

ІІ кіші топ

«Сенсорикалық тәрбие»

 

Әр айда 1 рет

Кіші топ

«Біз-саяхатшылармыз»

 

Әр айда 1 рет

Ересек топ

«Бірге ойын ойнайық»

 

Әр айда 1 рет

Ортаңғы топ

«Болашақ оқушы және ата-аналары»

 

Әр айда 1 рет

МДТ

6

Бірлескен отбасылық ойын-сауық:

1) «Ғажайып табиғатты тамашалайық»

Ата-аналармаен бірлескен «Гүлстан» гүлзарына саяхат

09.2016

Меңгеруші, әдіскер, ата-аналар, тәрбиешілер

 

2) Денсаулық күні

Спорттық ойын-сауық

09.2016

тәрбиешілері, музыка дене тәрбиесі жетекшілері, әдіскер

 

3) Алтын күз

ертеңгілік

10.2016

тәрбиешілері, музыка дене тәрбиесі жетекшілері, әдіскер

 

4) Күзгі туылған күндер

Ойын-сауық

11.2016

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

5)Кел жаңа жыл-жаңа жыл!

Ертеңгілік

12.2016

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

6)Қысқы туылған күндер

Ойын-сауық

01.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

7) Денсаулық күні «Қыс қызығы»

Ойын-сауық

02.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

8) Аналар меерекесі

Ертеңгілік

03.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

9) «Қош келдің-әз Наурыз!»

ертеңгілік

03.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

10) «Спорт-денсаулық кепілі»

Ата-аналармен бірлескен спорттық мереке

04.2017

Дене тәрбиесі, музыка жетекшілері, әдіскер

 

11)Менің отбасымдағы бақытым

Отбасылық газет

04.2017

Тәрбиешілер, ата-аналар

 

12) «Қош бол балабақшам!»

МДТ балабақшамаен қоштасу кеші

05.2017

МДТ тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

 

4.КП ата-аналарға арналған жұмыс түрі:

 

тақырыбы

мазмұны

Уақыты

жауапты

1

«Балалардың жас ерекшелігі»

Кеңес

09.2016

әдіскер

2

«Отбасымен араласу өнері»

Ата-аналармен, тәрбиешілермен біріккен дөңгелек үстел.

10.2016

меңгеруші

әдіскер тәрбиешілер

3

«Бала құқығы туралы конвенция»

Конференция

10.2016

Меңгеруші, әдіскер

4

«Баланың балабақшаға бейімделуі»

Кеңес

10.2016

Педагог-психолог

5

«Баланы еркелетудің де жөні бар»

Кеңес

11.2016

әдіскер

6

«Тәрбие отбасынан басталады»

Ата-аналармен жүргізілетін КТК (көңілді тапқырлар клубы)

11.2016

меңгеруші

7

«Жанұядағы әке тәрбиесі»

Дөңгелек үстел

12.2016

Меңгеруші, әдіскер

8

Баланың ерте кезеңнен бастап дамуына ықпал жасау

Кеңес

12.2016

Педагог-психолог

9

«Адамгершілік –рухани тәрбиенің маңыздылығы»

Семинар

01.2017

әдіскер

10

«Бала денсаулығына қалай көңіл бөлесіз?»

Семинар

02.2017

Меңгеруші, мейірбике

11

«Отбасы және мен»

Тренинг

02.2017

Педагог-психолог

12

Баланың дене тәрбиесін қалыптастыруда отбасының ролі

Кеңес

02.2017

әдіскер, дене тәрбиесі жетекшісі,

13

Бала денсаулығын нығайтуда отбасы мен балабақшаның байланысы

Семинар -практикум

03.2017

Меңгеруші, әдіскер, мейірбике, дене тәрбиесі жетекшісі, тәрбиешілер

14

«Дені сау бала-ұлт болашағы»

Дөңгелек үстел

04.2017

әдіскер, тәрбиешілер

15

«Музыканың бала дамуындағы маңызы»

Кеңес

05.2017

Психолог, ән жетекшісі

 

]]>
 

КМҚК №150 бөбекжай-балабақшасының құрылған кеңес пунктінің (КП)

жұмыс жоспары

 

 

1. КМҚК №150 б/б кеңес пункті (КП) 01.09.2016 жылдан бастап құрылды, Алматы қаласы, Алатау ауданы, Ақкент 19а КМҚК №150 б/б орналасқан. Жұмыс уақыты дүйсенбі-жұма күндері, сағат 8.00-ден 17.00-ге дейін. Кеңес пунктінде жұмыс істейтін мамандар: педагог-психолог, музыка жетекшілері, дене тәрбиесі жетекшісі, тәрбиешілер.

2. КП жұмыс жоспары келесі бағытта атқарылады:

 

Тақырыптық бөлімдер

Мазмұны

Жауапты

Қабылдау күндері

1

«Анықтамалық бюро»

 

әдіскердің кеңестері (құқықтары мен міндеттері, ережелер мен талаптар және басқалар жайлы)

әдіскер-Әлімбек М.Д.

сейсенбі-бейсенбі

2

«Психология патшалығы»

 

Ата-аналарға кеңес, диагностика, тренинг, семинар, дөңгелек үстел т.б.

Психолог- Тойшыбай Ә.Б.

сәрсенбі-жұма

3

«Денсаулық әліппесі»

 

Шынықтыру шаралары жайлы кеңестер, біріккен іс-шаралар, т.б.

Мейірбике-Умирбаева М.М.

 

дүйсенбі

4.

«Музыкалық қонақжай»

 

Мерекелік іс-шаралар, ертеңгіліктер, үйірмелер, музыкалық кеңестер.

ән жетекшісі-Жұманова Ғ.С.

 

бейсенбі

5

«Педагогикалық мозайка»

 

Ата-аналарға арналған дамытушы жаттығулар, кеңестер т.б.

Тәрбиешілер,

әдіскер, психолог.

жұма

6

«Келіңіз, әңгімелесейік»

 

Ата-аналардың сұрақтарына жауап беру

Барлық мамандар

күнделікті

 

3. Отбасымен жұмыс түрлері:

 

Тақырыбы

өтілу түрі

Уақыты

жауаптылар

1

Алғашқы қабылдау

 

Жалпы ата-аналар жиналысы

09.2016

Меңгеруші, әдіскер

2

Диагностикалық тексеру

сауалнама

10.2016

Педагог-психолог

3

Жеке бағдарлама бойынша

1) «Өнерлі екен он саусақ»

Бала мен отбасы шығармашылығы, кеңестер

Тоқсан сайын

Ортаңғы топ

2) «Ойын -бала өмірінің негізі»

Кеңес, біріккен іс-шаралар

Тоқсан сайын

Кіші топ

3) «Ертегілер елінде»

 

Театрлық қойылымдар

Тоқсан сайын

Ересек топ

 

4) «Әріптер мен сандар сыр шертеді»

Кеңестер, дамытушы сабақтар

Тоқсан сайын

МДТ

4

«Дені сау бала- дені сау қоғам» ата-аналардың сұрақтары бойынша

Ашық есік күндері

04.2017

Меңгеруші, мейірбике, әдіскер, тәрбиешілер.

5

Дамытушы сабақтар:

«Өз қолымызбен жасаймыз»

Ата-аналармен бірлескен жұмыс

Әр айда 1 рет

Ортаңғы топ

«Көңілді қуыршақтар»

 

Әр айда 1 рет

Ересек топ

«Музыка әлемінде»

 

Әр айда 1 рет

Кіші топ

«Көңілді әріптер»

 

Әр айда 1 рет

МДТ

«Би де билей аламыз»

 

Тоқсан сайын

ІІ кіші топ

«Сенсорикалық тәрбие»

 

Әр айда 1 рет

Кіші топ

«Біз-саяхатшылармыз»

 

Әр айда 1 рет

Ересек топ

«Бірге ойын ойнайық»

 

Әр айда 1 рет

Ортаңғы топ

«Болашақ оқушы және ата-аналары»

 

Әр айда 1 рет

МДТ

6

Бірлескен отбасылық ойын-сауық:

1) «Ғажайып табиғатты тамашалайық»

Ата-аналармаен бірлескен «Гүлстан» гүлзарына саяхат

09.2016

Меңгеруші, әдіскер, ата-аналар, тәрбиешілер

 

2) Денсаулық күні

Спорттық ойын-сауық

09.2016

тәрбиешілері, музыка дене тәрбиесі жетекшілері, әдіскер

 

3) Алтын күз

ертеңгілік

10.2016

тәрбиешілері, музыка дене тәрбиесі жетекшілері, әдіскер

 

4) Күзгі туылған күндер

Ойын-сауық

11.2016

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

5)Кел жаңа жыл-жаңа жыл!

Ертеңгілік

12.2016

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

6)Қысқы туылған күндер

Ойын-сауық

01.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

7) Денсаулық күні «Қыс қызығы»

Ойын-сауық

02.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

8) Аналар меерекесі

Ертеңгілік

03.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

9) «Қош келдің-әз Наурыз!»

ертеңгілік

03.2017

тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

10) «Спорт-денсаулық кепілі»

Ата-аналармен бірлескен спорттық мереке

04.2017

Дене тәрбиесі, музыка жетекшілері, әдіскер

 

11)Менің отбасымдағы бақытым

Отбасылық газет

04.2017

Тәрбиешілер, ата-аналар

 

12) «Қош бол балабақшам!»

МДТ балабақшамаен қоштасу кеші

05.2017

МДТ тәрбиешілері, музыка жетекшілері, әдіскер

 

 

4.КП ата-аналарға арналған жұмыс түрі:

 

тақырыбы

мазмұны

Уақыты

жауапты

1

«Балалардың жас ерекшелігі»

Кеңес

09.2016

әдіскер

2

«Отбасымен араласу өнері»

Ата-аналармен, тәрбиешілермен біріккен дөңгелек үстел.

10.2016

меңгеруші

әдіскер тәрбиешілер

3

«Бала құқығы туралы конвенция»

Конференция

10.2016

Меңгеруші, әдіскер

4

«Баланың балабақшаға бейімделуі»

Кеңес

10.2016

Педагог-психолог

5

«Баланы еркелетудің де жөні бар»

Кеңес

11.2016

әдіскер

6

«Тәрбие отбасынан басталады»

Ата-аналармен жүргізілетін КТК (көңілді тапқырлар клубы)

11.2016

меңгеруші

7

«Жанұядағы әке тәрбиесі»

Дөңгелек үстел

12.2016

Меңгеруші, әдіскер

8

Баланың ерте кезеңнен бастап дамуына ықпал жасау

Кеңес

12.2016

Педагог-психолог

9

«Адамгершілік –рухани тәрбиенің маңыздылығы»

Семинар

01.2017

әдіскер

10

«Бала денсаулығына қалай көңіл бөлесіз?»

Семинар

02.2017

Меңгеруші, мейірбике

11

«Отбасы және мен»

Тренинг

02.2017

Педагог-психолог

12

Баланың дене тәрбиесін қалыптастыруда отбасының ролі

Кеңес

02.2017

әдіскер, дене тәрбиесі жетекшісі,

13

Бала денсаулығын нығайтуда отбасы мен балабақшаның байланысы

Семинар -практикум

03.2017

Меңгеруші, әдіскер, мейірбике, дене тәрбиесі жетекшісі, тәрбиешілер

14

«Дені сау бала-ұлт болашағы»

Дөңгелек үстел

04.2017

әдіскер, тәрбиешілер

15

«Музыканың бала дамуындағы маңызы»

Кеңес

05.2017

Психолог, ән жетекшісі

 

]]>
admin Wed, 02 Nov 2016 23:06:55 +0600